top of page
Search

הו דה פאק איז אליס


מורס.

איזה קוד חמוד.

הפעם הראשונה שאמרתי לעצמי: ״יאללה, עכשיו אני לומד אותו״ הייתה לפני שנה כשישבתי במטוס עם כל החבר׳ה בדרכנו לפאפוס. טיסה קצרה. עמית שם מוזיקה ב-airpods שהוא כל כך אוהב ועצם עיניים, תומר ניסה לישון כי הוא אוהב להיות יעיל כשהוא ער, נעם נחר וכל השאר ראו פרקים שהם הורידו בנטפליקס מראש.


אני הוצאתי ספר חידות מהתיק וישר נחתתי על קוד מורס. מהר מאוד המצאתי לעצמי שיטה מהירה לזכור כל רצף סימנים על סמך נראות וכך הצלחתי להבין ולפתור כל מיני תרגילים בספר.


השיטה הזאת החזיקה פחות מחודש. טוב נו, בכל זאת לא תרגלתי, וכדי להצליח להיזכר כדאי לרוב לתרגל ולחדד את הקשרים האסוציאטיביים. אבל יכול להיות שכל הזמן הזה בכלל לא פעלתי לפי הטכניקה המיטבית.


מה הטכניקה המיטבית, אתן שואלות?ֿ

וואלה, לא יודע.

אז פשוט המצאתי אחת.

המצאתי את שיטת הזכרון שהכי מתאימה לי ובזכותה אני יכול להגיד לכם מה זה K, מה זה X ומה זה Q בכל יום בשנה.

על סמך השיטה יצרתי סיפור באנגלית שלוקח אתכם לחוויה פסיכדלית לחלוטין בממלכת הזכרון שלכם. ביחד עם דניאל פלדמן ששיפר את הרעיונות ואת רמת האנגלית פלאים וביחד עם אנה קריינין שאיירה את כל הקסם באופן שלא תשכחו, הצלחנו ליצור את הגירסה המודרנית לאליס בארץ הפלאות- רק שזה סיפור שעל הדרך מלמד אתכם את אחת ההצפנות המפורסמות בעולם, אם לא ה-.


מי שיתמכו בקמפיין בסכום מצטבר של 200 ש״ח ומעלה יקבלו בנוסף לתשורותיהם 2 כניסות מתנה לאחד ממשחקי החבילה הוירטואלית של ויילד צ׳יילד ואת הספר הדיגיטלי המדובר.


בקיצור, הספר הוא מתנה נהדרת לעצמכם לטיסה הבאה לקפריסין או להמתנה הבאה בתור לדואר. יש מצב שקוד מורס יציל לכם את החיים יום אחד. אבל עד אז, נשאיר את זה בגדר משהו שפשוט כיף לדעת. והזוי כמובן. אחרת לא הייתי מתחיל עם זה אפילו.

132 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page