top of page
Search

הגיוני שתאבדו את השפיות

Updated: Aug 8, 2020

אני לא בטוח שאתם יודעים לאן הגעתם.

אתם נראים מהורהרים. משהו השתקשק אצלכם בראש ויש לכם ריר שנוטף מקצה השפה התחתונה.

חזרתם לעבר, והרי זה ידוע שאנשים שעושים את המעבר אל העבר חייבים מידה לא מבוטלת של יציבות מנטלית כדי לא להישבר מהר.

צוות מדענים שלח אתכם לעבר כדי להתחקות אחר המקור של מגפה עולמית, שעתידה לחסל 5 מיליארד בני אדם, ולשלוח את כל הנותרים אל מתחת לאדמה.



ראיתם את ׳12 הקופים׳?

זאת אחת מיצירות המופת של טרי גיליאם (פישר קינג, פחד ותיעוב בלאס וגאס, מופע הפלאים של דוקטור פרנסוס). זהו סרט אפוקליפטי בכיכובם של ברוס ויליס ובראד פיט, שמצליח לדקור בעדינות לא מעט נקודות רגיזות בחיינו ביעילות אקופונקטורית ממש.

זהו סרט שבו העולם חס תחת צלה של מגפה. יש מגפה שמתרחשת בהווה, וברוס ויליס נשלח אל העבר כדי להבין מה השתבש בדרך. אל דאגה, אין בפוסט זה אף ספויילרים.



ברוס ויליס, כאשר נשלח לעבר, מוצא את עצמו (לאחר תגרה בלתי מוסברת) בבית חולים פסיכיאטרי. הוא טוען דברים שנשמעים מופרכים לכל מי ששומע (אחרי הכל, הוא הגיע מההווה, שהוא העתיד בשביל העבר).

אני חושב לעצמי שאם אני הייתי נוחת היכן שהוא נחת, הייתי מת לברוח מבית המשוגעים הזה.



בהשפעת הסרט ורעיונותיו ובצל המגפה המשתוללת בחוץ החלטתי להנחית אתכם במעוז הפסיכיאטרי של הסרט ולתכנן עבורכם חוויית בריחה עשירה. בכל זאת, אם אתם כבר שם...

הסרטון של קמפיין ההדסטארט: ׳מסביב לעולם בשעתיים׳ מכיל כתובת אינטרנט סודית, שאם תפענחו אותה, תנחתו בחדר בריחה וירטואלי שיצרתי למענכם. המשחק הוא להנאתכם ותוכלו לקחת אותו באיזי (כאילו אתם מטושטשים מתרופות) ותוכלו לקחת אותו בהיסטריה גמורה, לכנס כמה חברים שיעזרו לכם להימלט והיידה!



אני ממש ממליץ לכם לראות את הסרט החלוצי הנהדר הזה (טרי גיליאם הפציץ בשנות ה-90). הסרט לא הכרחי לפתרון חדר הבריחה באף צורה, אך הוא כן מראה לכם כמה מעוות יכול להיות הקונספט הזה של ׳כלא׳ (חיצוני ופנימי): האם אנחנו בטוחים בגבולות מהם אנחנו מקבלים מסרים מהעולם וכמה אנחנו בטוחים שהמסרים מגיעים מהיכן שאנחנו חושבים שהם מגיעים. אולי הם מגיעים ממש מקרוב ואלה בעצם רק קולות בראש שלנו. אולי מישהו אכן מנסה לרמוז לנו משהו.



לעמוד הרמזים (לכל החידות)- לחצו כאן.


מוזמנים לקחת חלק בעדכונים הכי חשובים של ׳Wild Child׳ (על כל המשחקים והחוויות שאני יוצר): לאתר ולהצטרפות לניוזלטר



183 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page