top of page
Search

הקווסט הויזואלי של שמונה לב

Updated: Aug 8, 2020

כבר הרבה זמן שאני אומר לעצמי שאני חייב לעשות קווסט ברמה קלה.

אתם לא מבינים כמה זה קשה!!!

אז אמרתי שאולי הפעם אני פשוט אסובב קצת את הקונספט:

תהיה חידה אחת גדולה שתלווה את כל המשחק (מעין היררכיית משחק גבוהה) והיא תוביל ללוקיישן מסתורי, ויהיו שבע חידות ויזואליות (היררכיית משחק נמוכה), שהן פשוטות יותר ממה שכולכם מכירים.

במילים אחרות, פאן פאן כל הדרך ואז בסוף- עושים קצת חושבים (אזהרה: תופעות כמו נפילת אסימונים וריצה ליעד מרוב התרגשות עלולות לקרות בקרב גילאי 3 ומעלה).



איך זה עובד? וואלה סימפל לאללה:

בכל תחנה (7 תחנות) אתם מקבלים שני תצלומים. תצלום אחד מראה שטח הסתובבות רחב ותצלום שני מראה משהו בנוף באופן ממוקד למדי. שם הטמנתי קלף. בכל תחנה אתם מסתובבים ברחבי השטח ומנסים לאתר את מה שמופיע בתצלום השני.


אגב, את הקונספט הנפלא הזה הכיר לי חבר יוצר בשם פילו (אורי קרמן). לפני כמה שנים, פילו הינדס משהו די דומה (רק תחרותי) עם שלל פינות חמד ביפו. זאת הייתה תחרות אדירה, בה הייתם צריכים להתחרות מול מלא אנשים ולמצוא את המקומות המבוקשים לפניהם. אם מצאתם מיקום מסוים הייתם זוכה ביצירת אמנות של אמן מקומי. אני לא אשכח איך התרוצצתי בשיא החום ביפו. הרגשתי ממש בסדר עם להתייבש באותו היום.



אבל היי, הקווסט של ׳שמונה לב׳ הוא קווסט שאפשר לעשות אותו במקסימום צ׳יל. לא סתם בחרתי להתחיל ברוטשילד. תרגישו חופשיים לעצור בכל שלב ולהתפנק עם איזה משקה טוב, גלידה, קרואסון שקדים, בוריטו דג (טעיייים), חומוס ועוד. יש הרבה מקומות לעצור בהם להפסקה קולינרית. אל דאגה.

אז פשוט תבואו להליכה רגועה וארוכה (2-2.5 ק״מ זה ארוך בכלל?), ועל הדרך תתפרו את הקווסט החשיבתי הנהדר הזה.


אבל היי, מה אם אנחנו רוצים לרוץ את כל זה?

יאללה!!! יש לכם אפשרות לעשות את זה המרוץ-למיליון סטיייל! זה אפילו על זמן!!!





משך זמן:

תלוי בכם. אפשר לשחק מהר. אפשר לקחת את זה באיזי. תלוי גם כמה אתם. אפשר גם לדלג על תחנות. אפשר לעצור בדרך ולקנות משהו לאכול ולשתות. אתם קובעים. צוות של שניים בהליכה רגועה יכול לסיים תוך שעתיים.


זמן מומלץ: כשיש אור יום בחוץ.


מרחק כולל: 2-2.5 ק״מ (תכל׳ס, זה ממש לא הרבה)


מספר תחנות במסלול: 7 תחנות + תחנה סופית סודית.


איך רוכשים כרטיס? נכנסים ללינק הבא ומסמנים כמה כניסות תרצו למשחק (כל כניסה= יוזר עם סמארטפון). עושים את הרכישה ומקבלים למייל את הלינק הישיר למשחק באינטימי שלכם! (מי שכבר במערכת יוכל לראות שבלשונית ׳משחקים׳ התווסף לו כרטיס הכניסה.


מתי מתחילים? מתי שבא לכם/ן. לאחר שתיכנסו למשחק דרך הלינק שתקבלו, תפתחו לעצמכם קבוצה במערכת ותלחצו על הכפתור ׳התחלת קווסט׳ בלשונית הסטטוס והקווסט יתחיל עבור כל חברי הקבוצה. אם משהו לא עובד, לכו להגדרות האתר ותורידו את האפליקציה. נו ביגי.


מה לקחת לפני יציאה?

טלפון עם סוללה מלאה, מסכה, אלכוג׳ל (אם אתם אוהבים לגעת בדברים), דף טיוטה ועט.

מומלץ להדפיס את הדף מראש. אם אין לכם מדפסת, פשוט תקחו דף ריק ותרשמו בו את הדברים שמופיעים בקובץ שצירפתי (פחות או יותר).


תהנו!!! זה הזמן שלכם להנות מפאן עירוני ומזיקוקי המוח שלכם!

353 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page