על המשחקים הוירטואליים:

מדובר במשחקי ׳חפש את המטמון׳ שקורים במרחבים הוירטואליים של ׳גוגל עולם׳. אתם מסיירים בכל מיני ערים מסביב לעולם ופותרים חידות מאתגרות מחשבה תוך כדי שיטוט בהן.

 

במקביל למסך החידות ומסך השיטוט (חלונות אינטרנט רגילים), מומלץ לפתוח ערוץ תקשורת (זום, טימז וכו׳) כך שכל חברי הקבוצה יוכלו לדבר אחד עם השני, לשתף מה הם רואים, לשתף מסך, לשלוח לינקים ולעשות ביחד כל דבר שיעזור להם לפתור את החידות (למרות שכל אחת ואחד מהקבוצה משוטטים באופן עצמאי ממחשב נפרד).

איך זה עובד? 

(רכישה עצמאית באתר)

בוחרים משחק ורוכשים כניסות כמספר היוזרים שתהיו (כמות המחשבים שתהיו). לרוכש/ת יישלח מייל עם מידע כיצד להתחבר למערכת. יישלח למייל לינק ישיר למשחק (ו-6 תווים מיוחדים) שניתן לשתף עם שאר החברים לקבוצה (לכניסה מהירה). מומלץ לשחק את המשחק דרך דפדפן של גוגל כרום.  

כשאתם והחברים לקבוצה נמצאים במערכת, יש אפשרות ליצור קבוצה או להצטרף לאחת. לאחר שיש קבוצה וכולם מחוברים אליה, יש לעבור על לשונית ׳מידע׳ שנושאת את כל המידע המקדים הרלוונטי למשחק. רק לאחר קריאתו, שאדם אחד מהצוות ילחץ/תלחץ על כפתור ׳התחלת קווסט׳ והמשחק יתחיל. תיפתח לשונית של ׳משימות׳ ושעון המשחק יופעל.

איך זה עובד? 

(הזמנת משחק לחברות)

נכנסים לאיזה משחק שאתם רוצים באתר ושם לוחצים על הכפתור: ׳קביעת משחק לעובדים׳. במייל מציינים את התאריך והשעה שבהם תרצו לשחק ואת כמות המשתתפים המוערכת.

בהנחה שיש זמינות מצדי באותו הזמן, אנחנו משריינים את המועד וכל מה שעליכם לעשות עד המשחק זה לחלק מבעוד מועד את הקבוצה הגדולה לצוותים (כל משחק מציין את כמות השחקנים המומלצת בצוות) ולמסור לי את שמות הצוותים מראש כך שאזינם במערכת (יכול להיות גם כמה שעות לפני המשחק).

במועד המשחק אני עולה איתכם לערוץ התקשורת שלכם למען תדריך מקוצר של 5-10 דקות ואז המשחק ייצא לדרך. 

אני עוקב אחר מצב הקבוצות תוך כדי המשחק (יש צ׳אט במערכת) ובסיום המשחק עולה שוב לערוץ התקשורת לסיכום, קצת סטטיסטיקות, הכרזה על הזוכים ומילים אחרונות. 

שאלות נפוצות:

מה ההבדל בין גירסת לייט לגירסה מלאה של משחק?

 

ההבדל הוא במשך זמן המשחק. גירסת הלייט היא שעתיים. הגירסה המלאה היא ארוכה יותר כתלות בסוג המשחק. לכל אחת מהגירסאות יש גם חידת פיניש אחרת. חידת הפיניש בגירסה המלאה היא קצת יותר עשירה.

איזו גירסה מומלצת לחברות?

 

גירסת הלייט. אם צוות רוצה לשחק משחק באנגלית, אני ממליץ להתחיל עם המשחק של קוויבק. בוגרי קוויבק מוזמנים לעלות רמה עם המשחק של פיירי טיילז. אם המשחק בעברית- לזארוס לייט.

לחברות- איך הולך עניין התשלום?

 

לאחר המשחק, נראה בפועל כמה שחקנים יגיעו ועל סמך המספר הסופי נבצע את התשלום (לפי העלות הקבועה לשחקן/ית).

לחברות- מי דואג לערוץ התקשורת?

מנסיוני, כל צוות בדרך כלל מגיע עם ערוץ תקשורת מועדף (וובקס, זום, טימז, האנגאאוטס או סקייפ), ולכן פתיחת ערוץ התקשורת נעשה על ידי הצוות/הקבוצה הגדולה. אם יש בעייתיות בעניין ערוץ התקשורת, ניתן לפנות אליי במייל.

לרוכשים פרטיים- האם אפשר לרכוש עכשיו משחק ולשחק מתי שאני רוצה?

 

כן. אתם קובעים מתי תתחילו את המשחק. אפשר להתחיל את המשחק גם חודש לאחר שתרכשו אותו. תוכלו לבצע הרשמה ויצירת קבוצה במערכת (ואף הצטרפות אליה) מתי שתרצו וזה לא יתחיל לכם את המשחק. רק לחיצה על כפתור ׳התחלת קווסט׳ (הסגול המהבהב) מצד מישהו/מישהי מחברי הצוות תתחיל את המשחק ותפעיל את השעון (עבור הצוות שלחץ).

האם אפשר לעצור את השעון מהרגע שהמשחק מתחיל?

 

לא ניתן לעצור את השעון. מהרגע שלחצתן- התחלתן ואי אפשר להסתכל לאחור. לכן כדאי לוודא עם שאר חברי הקבוצה שלא לוחצים סתם על כפתור ׳התחלת קווסט׳.

מה קורה אם אנחנו נתקעים בחידה?

 

אל דאגה. לכל חידה יש הרבה רמזים: רמז לכל שלב בהתקדמות שלכם. תוכלו תמיד לקחת רמזים לא משנה מה מצב הניקוד שלכם. אם אתם מרגישים שאתם זקוקים למעט הכוונה, רמזים יחזירו אתכם למסלול הנכון.

רשמת שכל השחקנים משוטטים באופן נפרד מהמחשב שלהם. לא עדיף שמישהו אחד ישוטט ופשוט ישתף את המסך שלו?

 

שאלה זו נשאלה מתוך חשש לעניין הגיבוש. תשובתי היא שזה אף יותר מגבש אם כל אחד ואחת משוטטים באופן נפרד ומקיימים תנועה עצמאית במרחבים הוירטואליים. ככה יש הצפה של רעיונות, החלטות משותפות ותיעדוף מושכל יותר של פעולות. אין בעיה שתוך כדי השיטוט העצמאי, ישותף מסך של אחד המשתתפים בזום ושכל פעם שלמישהי או מישהו יש פריצת דרך מחשבתית- אז שהם ישתפו את המסך.

לא סיימנו את המשחק בזמן- מה עושים?

 

שולחים לי מייל ואפתח לכם הארכה.

0506508990  צרו קשר: גוֹטי

wildchildnow@gmail.com

 www.facebook.com/wildchildnow

Click here to see our Privacy Policy

 וליונתן גוטסמן  Wild Child-כל הזכויות שמורות ל